Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
.

.koulehranatá.

6. 10. 2012 11:18
Váš příběh udělal obrovský dojem na lidi, kteří bydlí v

problémových lokalitách.Na šluknovsku se potkávají se strachem pořád a když se jich někdo zastane tak stát vyšle těžkooděnce, aby je umravnil.....bohužel neumravní ty, kteří ten strach, zlobu, násilí rozsévají.

Doufám, že jednoho dne pojedete vlakem s partou romských výrostků.Už se těším jak o tom hezky a pravdivě napíšete....;-) to asi ne, to by nezapadalo do vašeho budhistického vidění světa.

9 0
možnosti
PS

alienated

7. 10. 2012 8:31
Re: Váš příběh udělal obrovský dojem na lidi, kteří bydlí v

Koule hranatá, tyseš konfliktní už jen ve svém jménu:)

1 0
možnosti
KV

_-1-_

6. 10. 2012 2:14
Tuhle jsem jel vlakem a ve stejném vagoně seděla parta

dlouhovlasých mladíků. Na první pohled vypadali podezřele a tak jsem se při vystupování z vlaku snažil, abych byl co nejdříve z nádraží pryč. Co čert nechtěl, srazili jsme se ve vstupních dveřích. Prošli okolo mne a ani jeden mi nevěnoval sebemenší pohled. Ulehčeně jsem si oddechl a místo autobusu jsem raději použil taxík. .... Taxikář byl také mladý chlap, ale naštěstí holohlavý, tak mi od něj žádné nebezpečí nehrozilo.;-)R^

8 0
možnosti
PS

alienated

7. 10. 2012 8:33
Re: Tuhle jsem jel vlakem a ve stejném vagoně seděla parta

A chceš tím i něco říct?:) nebo jen známý nick musí říct něco rádoby k věci. Když takmě pouč o tom, co spojuje lidi s dlouhými vlasy?

1 0
možnosti
PDC

Pierre de Croissant

6. 10. 2012 2:05
Proč je soudila podle vzhledu

a měla předsudky?

Co když to byli nebozí pacienti po chemoterapii?

5 0
možnosti
ZH

Zani

6. 10. 2012 10:51
Re: Proč je soudila podle vzhledu

A bombery měli protože jeli na tůru do kopců.:-)

0 0
možnosti
IW

Ismael Woods

5. 10. 2012 23:08
Inu...

Bojí se? To je dobře. Obávám se, že na "ně" nic jiného než strach neplatí.

5 0
možnosti
PS

alienated

7. 10. 2012 8:34
Re: Inu...

Do čeho jsi to bože zase duši dal...:)

1 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

5. 10. 2012 22:45
mladíci s oholenými hlavami

se vyskytují i v kanadě, polsku a brazílii.

Dokonce se vzájemně navštěvují a pořádají koncerty s účastí kapel s těch druhých zemí. jestli oni nebudou taky tak trochu multikulti:-)

6 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

5. 10. 2012 22:43
prima tak jste se "zastala"

romky proti vyholeným klukům co se nechovali agresivně(a pravděpodobně by se jí nic nestalo, ani kdybyste s ní nešla)

Zajímalo by mne, zda byste stejnou odvahu prokázala i vůči skupině agresivně se chovajících romů

17 0
možnosti
PS

alienated

7. 10. 2012 8:46
Re: prima tak jste se

A pokud autorka napíše 'ne' tak co z toho bude vyplývat?:)

1 0
možnosti
D

Dobrejvíkend

5. 10. 2012 22:33
Je dobře,

že už to tu končí.multikulti budou mít víc prostotru,ale já to číst nebudu.

6 0
možnosti
JH

ExPat

5. 10. 2012 21:33
Skvělé

a povzbuzující, že dobrý člověk ještě žije.

R^R^R^V

1 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

5. 10. 2012 21:22
ty co s vámi jeli ve vlaku jsem teda neviděla

ale obecně jsou mi skini celkem sympatický. a ne, netrávěj věškerej čas rvačkama a hovorama o nich. oni taky choděj do školy, do práce, sportujou, amj rodiny (v závislosti na věku) a to je samozřejmě také z velké části jejich hovorů.

7 0
možnosti
P

Pe-tr1

5. 10. 2012 20:50
Pěkné...

.

1 0
možnosti
V

villík

5. 10. 2012 21:06
Jo. Pěkné.....ale mělo by to být taky článkem v romea.cz...

... pro, osvětu.  Tady v Kladně jezdí MHD rozměrné hlučné cikánky, v kočárcích skoro předškoláky (něco jako volnou jízdenku) .. a nejsou ustrašené, právě naopak!;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1201x
Jsem romantická žena, která se nerada nudí a má nutkavou potřebu stále objevovat něco nového a učit se novým věcem.
Miluji krásu: krásné krajiny, architekturu, krásné lidi - muže i ženy - jak navenek, tak uvnitř. Bez ohledu na barvu pleti či náboženské vyznání.

 

Ráda fotografuji, fotografie lze nalézt na Instagramu: 
https://www.instagram.com/iva_nach/