Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

čirokéz

25. 4. 2012 12:52
Vánoce a úklid

No, co se Vánoc a úklidu týče, já jsem zastáncem konceptu, že uklízet se má až po Vánocích až se z balkonu vyhodí ten prchnoucí topol z obyváku. :-P

0 0
možnosti

Makovarka

25. 4. 2012 12:31
Proč zrovna koncept?

0 0
možnosti

Oliverko13

25. 4. 2012 12:17
Ona Dnes

by po tom konceptu chňapla.

0 0
možnosti

villík

25. 4. 2012 12:14
Hmmm. Asi mám Downa.....

Při nástupu do autobusu se pozdravím s řidičem a když náhodou vystupuju předními dveřmi .... popřeji, většinou vzhledem k době oprávněně,  "dobrou noc". ;-)

0 0
možnosti

Hanouš

25. 4. 2012 13:53
Re: Hmmm. Asi mám Downa.....

A víte že mě ten váš nadpis taky napadl :-)  Taky mi přijde blbý vlézt do autobusu a vyštěknout jen zastávku a když vystupuju (nebo třeba odcházím z krámu) tak řeknu nashledanou naprosto samozřejmě. Prostě jsme vychovaní no, v tom vidím ten problém ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1201x
Jsem romantická žena, která se nerada nudí a má nutkavou potřebu stále objevovat něco nového a učit se novým věcem.
Miluji krásu: krásné krajiny, architekturu, krásné lidi - muže i ženy - jak navenek, tak uvnitř. Bez ohledu na barvu pleti či náboženské vyznání.

 

Ráda fotografuji, fotografie lze nalézt na Instagramu: 
https://www.instagram.com/iva_nach/