Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KS

Tuubeen

21. 3. 2011 12:37
Oj...

Každému, co jeho jest... Já po porodech neodložila knihy z Arga (na hřišti se čtou dobře) ani brožury z MU, ale přidala jsem Academii a Portál (mají rodičovské edice). A nejlepší hračka pro dítě (časem ověřeno)  je klacík a písek, tomu se nevyrovná ani dřevěná hračka, ani plastový stroječek... na intelektuálnu nezáleží, hlavně když jste spokojená.  Ale ke Cosmopolitanu ani béčkovým detektivkám (ano, čítala jsem) bych se coby matka už  vracet nechtěla...

0 0
možnosti
JM

janacz

21. 3. 2011 12:21
Že jsou muži a ženy skvělí..

a to jako myslíte...  Všechny? 8-o

0 0
možnosti
CIF

comme il faut

15. 3. 2011 0:42
Co má Šiklová a žandárství společného s intelektem?

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

29. 1. 2011 1:34
...

Tak si myslím, což je o mně všeobecně známo,;-D že jsme tímhle vývojem prošly všechny. Já teda určitě. Jestli ti lidé pode mnou ne, tak o hodně přišli. A nebo jsou momentálně zaostalí a nerozumí tomu, co jste vlastně chtěla říct. Já pochopila, tudíž jsem momentálně ostalá. ......... A teď budu trpět za svý písmenka, ale i za Vás se budu bít jak lvice, neb mám taký dojem, že na mně nenechaj nit suchou. Ale nebojte, je nás hodně nepochopených. Ženských - člověků. ;-DR^R^R^

0 0
možnosti
KASNTH

kladivo a srp, naroste ti hrb

28. 1. 2011 21:46
Jak dlouho Vám trvalo, než jste se stala

člověkem?

;-D

Nicméně, Sheryl Crow je výborná zpěvačka, to uznávám.

0 0
možnosti
PH

Azbestus

28. 1. 2011 17:52
o vývoji lidské tvořivosti, největšího motoru planety.

No to teda nevím...z lidské tvořivosti rozhodně nejsem urvanej ani já, ani tahle planeta, kterou "lidská tvořivost" likviduje denně.

Nevím, jestli jsem Vás špatně pochopil a nebo máme každý jinou optiku.

0 0
možnosti
JM

janacz

21. 3. 2011 12:23
Re: o vývoji lidské tvořivosti, největšího motoru planety.

To je asi ten Úhel poheldu. Žena člověk si dala práci, aby našla ten který se jí zamlouvá. :-)

0 0
možnosti
O

oslik

28. 1. 2011 14:11
Nelítáte náhodou

z extrému do extrému?

0 0
možnosti
KASNTH

kladivo a srp, naroste ti hrb

28. 1. 2011 21:51
Re: Nelítáte náhodou

Myslíte lítačka?:-)

0 0
možnosti
JM

janacz

28. 1. 2011 13:17
sebedůvěra na nule

- jak píše autorka, je základ problému. :-)

0 0
možnosti
VN

Agrippa

28. 1. 2011 12:25
Ach...

Pokud je opravdu ztrata mozkovych bunek po porodu a diky materstvi tak markantni, pak radeji zustanu bezdetna..;-D

Mmch - ve vyctu "intosskych" nakladatelstvi chybi jedno zasadni - OIKOYMENH. Tedy alespon nase VS skvadra se bez jeho produkce neobesla.

A pani intelektualko, pokud me mysl nesali, tak tvar ME/MNE vam asi dela problemy, coz? (".... který byl ze mně"). Uf. Tihle quasiintoši by se meli nejdriv naucit aspon gramatiku...

  

0 0
možnosti
PS

a-b-c-d

28. 1. 2011 21:17
Re: Ach...

quasi intoši se gramatikou ohánějí - inteligentní člověk "vidí" obsah

0 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

28. 1. 2011 12:05
No, podle toho, jak se popisujete,

jste možná byla opravdu příšerná, ale rozhodně ne intelektuálka... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1201x
Jsem romantická žena, která se nerada nudí a má nutkavou potřebu stále objevovat něco nového a učit se novým věcem.
Miluji krásu: krásné krajiny, architekturu, krásné lidi - muže i ženy - jak navenek, tak uvnitř. Bez ohledu na barvu pleti či náboženské vyznání.

 

Ráda fotografuji, fotografie lze nalézt na Instagramu: 
https://www.instagram.com/iva_nach/