Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

janacz

28. 1. 2011 13:28
Vítězem je ten

kdo zachová klid a vezme si poučení a na pomstu zapomene.  Pomsta nemá smysl a nemyslím, že přináší radost. !!

0 0
možnosti

janacz

28. 1. 2011 13:30
Re: Vítězem je ten

... ale skutečně nevím, co by se stalo tomu, kdo by kopl mou kočku ....  ;-D

0 0
možnosti

Azereth

30. 12. 2010 9:07
Msta a obrana je rozdíl.

Já se také neumím mstít, ale dokážu se  (po letech tréningu) bránit, je-li mně či blízkým činěno bezpráví, nebo mi nejsou poskytnuty služby, za které nekřesťansky platím. Kdo po mne kamenem, buď uhnu před tím kamenem nebo já po něm kámen hodím taky.

0 0
možnosti

motylek_02

30. 12. 2010 1:14
pokud onen instruktor

porusuje predpisy, a mel Vam dat chranic, a nedal tak zverejneni a varovani povazuji za nutne. Uz treba proto, ze tim muzete nekoho odradit. Co na to jeho blizci tezko rici, protoze kazdy je strujcem toho sveho, a pokud se rozviri voda ted, on muze zacit ty chranice davat, takze to vidim spise prospesne.

0 0
možnosti

jarinka

29. 12. 2010 21:23
Podle mě

pomsta sladká je a měli bychom ji vykonat, nespoléhat se na nějakého boha, že viníka potrestá on. Ale jakým způsobem se pomstít, to je hrozně těžké, jak o tom píšete. Jak se měla například pomstít paní Ludmila za tu strašlivou návštěvu, o které píše ve svém dnešním článku? Nechala to být, co jiného, ale v hlavě jí to zůstalo a za patnáct let s tím seznámila čtenáře blogu.idnes.

0 0
možnosti

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

29. 12. 2010 21:35
Re: Podle mě

Vy mě pronásledujete, Jarinko. ;-D;-)

0 0
možnosti

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

29. 12. 2010 21:02
Paní Ivo,

první půlku článku jsem probrečela smíchy, druhou přemýšlela o Vás jako člověku. Stará jistě nejste, ale moudrá stoprocentně !!! Díky za takové lidičky, jako jste Vy. Ludmila ;-)R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1201x
Jsem romantická žena, která se nerada nudí a má nutkavou potřebu stále objevovat něco nového a učit se novým věcem.
Miluji krásu: krásné krajiny, architekturu, krásné lidi - muže i ženy - jak navenek, tak uvnitř. Bez ohledu na barvu pleti či náboženské vyznání.

 

Ráda fotografuji, fotografie lze nalézt na Instagramu: 
https://www.instagram.com/iva_nach/