Osobní

Iva Nachtmannová

Obhajoba cestování aneb neseďte doma, svět je úžasný

Když jsem byla ještě holčička školou povinná, četla jsem si kdesi o Babylonu a zmatení jazyků. Myslím, že to byla ilustrovaná bible pro děti, kterou jsem našla v knihovně u své babičky. Byl to pro mě velký námět k přemýšlení.

7.6.2017 v 12:25 | Karma článku: 11.08 | Přečteno: 370 | Diskuse

Iva Nachtmannová

A máte elektřinu 24/7?

Když cestujete sami, má to jednu velkou výhodu. Hledáte někoho, s kým byste dali řeč. A přímo ideální místo na takovou konverzaci je letadlo.

2.1.2017 v 13:02 | Karma článku: 12.17 | Přečteno: 681 | Diskuse

Iva Nachtmannová

O zimním příběhu a touze splnit poslání

Při nedávné cestě do Mnichova jsem v autobuse viděla nádherný film "Zimní příběh". Nerada bych, aby to vyznělo jako skrytá reklama, ale miluju cesty se Student Agency, jelikož nemám televizi a vidět film je pro mě vzácnost. "Zimní příběh" je film o tragické lásce na smrt nemocné dívky a zloděje, který zapletl s démonem. A mnohem víc je o poslání, které každý z nás na zemi má, a které někteří hledají...a někteří o něm ještě nevědí.

16.3.2015 v 18:02 | Karma článku: 6.71 | Přečteno: 314 | Diskuse

Iva Nachtmannová

Co všechno může odstartovat jedna hádka

Cestou z práce jsem se pohádala s jednou kolegyní. Přiznávám, že jsem se neovládla, což považuji za selhání. Jakožto praktikujícímu adeptovi dzogčhenu (esence buddhistických nauk) by se mi tohle stávat nemělo. Kolegyně teskným hlasem prohlásila, že by si ráda někdy zašla na mši. A já na to: "To je zbytečné. Křesťanství je dualismus. Tam je Bůh, který je mimo tebe a žádáš ho o pomoc. Ne Bůh, který je uvnitř tebe."

4.3.2012 v 10:00 | Karma článku: 9.85 | Přečteno: 1419 |

Iva Nachtmannová

Heslo dneška: paření, sport, relaxace

„Co budeš dělat o víkendu?“ Běžná otázka, kterou si lidé navzájem pokládají. Očekávají odpověď typu: jedu na výlet, na festival, do divadla, do kina, do hospody atd. Nikdo nečeká odpověď: „Nic, jen tak budu“ nebo „budu dělat to, co je nezbytné; budu se starat o děti, babičku, dědečka.“ Příkazem doby je někam vyrazit nebo se povyrazit, něco „zažít“. Jakoby v těch pěti dnech mezitím člověk vůbec nežil a probral se k životu až v pátek odpoledne :-)

20.4.2011 v 0:00 | Karma článku: 13.09 | Přečteno: 1438 |
Počet článků 39 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1158

Jsem romantická žena, která se nerada nudí a má nutkavou potřebu stále objevovat něco nového a učit se novým věcem.
Miluji krásu: krásné krajiny, architekturu, krásné lidi - muže i ženy - jak navenek, tak uvnitř. Bez ohledu na barvu pleti či náboženské vyznání.

 

Ráda fotografuji, fotografie lze nalézt na Instagramu: 
https://www.instagram.com/iva_nach/